Oni mogą wiele – nowy cykl wpisów

przez Grzegorz Opublikowano 172 wyświetleń

Prowadzę pewien projekt, w którym zaangażowanie mniejszych firm jest godne uwagi. Zastanawiałem się nad tym, w jaki sposób je przedstawić. Z jednej strony poziom wsparcia jest niewielki, z drugiej jednak, poziom zaangażowania, chęci działania oraz wsparcia inicjatywy, powinien być wzorem do naśladowania dla innych. Rozwiązałem tę sytuację, inicjując cykl wpisów, dedykowanych Partnerom akcji Kawa dla Fundacji.

Czym jest Kawa dla Fundacji?

Kawa dla Fundacji to akcja, którą wymyśliłem kilka lat temu na jednym ze spotkań. Kiedy sączyłem kawę na spotkaniu z Partnerem, zacząłem zastanawiać się nad mocą tego napoju. Kojarzymy kawę z energią, która pobudza do życia, stawia na nogi, daje okazję do spotkań ze znajomymi. Czy można wykorzystać drzemiący w niej potencjał? Czy picie „małej czarnej” może stanowić okazję do pomagania?

Angażując właścicieli kawiarni, restauracji i hoteli, postanowiłem stworzyć akcję, która da szansę ich Klientom na niesienie pomocy. Zasady są proste. Wchodząc na www.kawadlafundacji.pl znajdziemy listę Partnerów, którzy od każdej sprzedanej kawy, przekazują na rzecz Fundacji Poland Business Run 50 groszy. Dzięki tej akcji:

  • Klient – świadomie wspiera działania społeczne, pomaga podczas spotkań: biznesowych lub ze znajomymi,
  • Partner – wspiera działania społeczne, zwiększa sprzedaż, zyskuje stałych Klientów
  • Fundacja – zdobywa środki na działanie i rozwój kolejnych projektów

Myśląc o akcji, starałem się przygotować Partnerom narzędzie, z którego będą mogli zrobić użytek. Wsparcie poprzez picie kawy jest punktem wyjścia do działań marketingowych. Czy właściciele kawiarni o tym wiedzą? Czy wykorzystują akcję do zwiększenia sprzedaży? Czy zyskują zaufanie i lojalność Klientów? Podzielcie się ze mną swoim komentarzem w tej sprawie.

Zacznijmy nowy cykl

Tym wpisem pragnę zapoczątkować cykl, pokazujący zaangażowanie lokalnych firm w działania społeczne. Każdy z Partnerów zasługuje na uznanie, choć jest kilka firm, których właściciele wykazali się ponadprzeciętnym wsparciem projektu. Te osoby zaproszę do opowiedzenia swojej historii, powodów zaangażowania oraz wartości i korzyści, jakie otrzymali poprzez udział w akcji.

ONI MOGĄ WIELE – już niebawem sami się o tym przekonacie 😉

 

 

Autor

Grzegorz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6 + eleven =